Wednesday, October 16, 2013

New giveaway!



























♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Als je nou een patroontje mocht maken van de foto hierboven. Welke zou het dan worden? Ik denk dat ik een draak zou willen maken. Maar nu ik mijn kat heb... (Ja ze is er! Ik zag binnenkort een blogberichtje over haar schrijven.) Ik zou ook wel een kat willen maken. Mmm. Best moeilijk he? Ik zal het nog moeilijker maken. Ga maar eens naar de webwinkel van Kristi (klik hier) - de winkel heet SidrunsPatterns - en kijk maar eens naar al die prachtige patroontjes. Welk patroontje zou je willen winnen? Kristi wil een patroontje weggeven aan drie van mijn volgers, is dat niet leuk? Dus laat hieronder een reactie achter. Ik maak de winnaars a.s. zaterdag bekend. Vergeet in de tussentijd niet de facebook-pagina van Kristi te liken (klik hier), kijk vooral even op haar blog (klik hier) en dan met name op de pagina met gratis patroontjes (klik hier) en tutorials (klik hier). Zo, dat houdt je in elk geval even bezig tot zaterdag :-) Succes!

So if you had to choose one pattern of the four patterns on the picture, which one would you choose? I think I would like to make a dragon. But now that I have my cat... (Yes she's here! I will blog about her soon.) I would like to make a cat as well. Mmm. It's pretty difficult, isn't it? I'll make it even more difficult. Go to the shop of Kristi (click here) - the shop name is SidrunsPatterns - and check out all the other gorgeous patterns. Which pattern would you like to win? Kristi is willing to give away a pattern to three of my followers, isn't that great? So leave a comment below. I'll announce three lucky winners on Saturday. In the meantime, don't forget to like the facebook-page of Kristi (click here), check out her blog (click here) and don't forget to check out the free patterns (click here) and tutorials (click here) on her blog. Well, that will keep you busy until Saturday I guess :-) Good luck!

92 comments:

  1. wat een ontzettend leuk patroontjes! maar de draak is echt geweldig :-). Dus als ik een van de gelukkigen zou zijn dan heel graag dat patroontje!

    ReplyDelete
  2. Wat leuk! Ik zou het draakje willen maken voor mijn zoontje, hij is gek op draken :-). Ik wil graag een kansje maken!

    Groetjes, Bianca

    ReplyDelete
  3. Oh wat is dat leuk. moeilijk kiezen, denk dat ik toch ga voor de poes.

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke patronen. De gratis patroontjes ook trouwens! Ik vind het aapje te leuk maar ik ben zo dol op katten dat ik daar voor ga. Wat super leuk dat je katje er is! Ben benieuwd naar je verhalen. :-)

    ReplyDelete
  5. O wat is dat moeilijk kiezen, maar ik geloof dat ik de kat zou kiezen, vind hem zo met die lange benen helemaal super.
    Maar op de site is het helemaal moeilijk kiezen, vind daar de long leggend bunny geweldig maar ook de Baby Dragon en Cute dinosaur rattle zijn echt helemaal leuk.

    ReplyDelete
  6. Poeh, moeilijk kiezen. De vlinder vind ik super lief maar van het konijn met de korte broek word ik erg vrolijk, dus daar ga ik voor. Face-book pagina geliked en ik ben volger van haar blog geworden. Staat boordevol inspiratie waar ik dan weer heel vrolijk van word!!!
    Herfstige groet, Patricia

    ReplyDelete
  7. Super gave give awy. ik zou kiezen voor het patroon van de draak. Voor een ziek klein manneke zou ik die dan haken die heeft de draak als zijn mascotte in zijn strijd tegen zijn ziekte.

    ReplyDelete
  8. Supermooi, die draak en die poes en die monstertjes ;-)

    ReplyDelete
  9. Ze zijn allemaal leuk, maar ook voor mij springt de draak eruit!

    ReplyDelete
  10. Mijn dochters zijn helemaal verliefd op de vlinder en hebben al mooie kleurencombinaties voor haar bedacht. Onze keus gaat dus naar de vlinder

    Groetjes, Daniëlle

    ReplyDelete
  11. Oh, alle schauen so niedlich aus ♥ Mein Favorit ist und bleibt der Drachen ♥
    Liebe Grüße,
    Katrin

    ReplyDelete
  12. Ooohhh dat vlindertje is echt wel schattig. Daar ga ik voor. Gelijk even de facebook pagina geliked en volger van haar blog geworden. Wat een leuke dingen allemaal. Het wordt zowaar een to-do boekje ipv een lijstje.

    ReplyDelete
  13. wat een leuke patroontjes! Ik zou voor de aliens kiezen, en trouwens... Kristi lijkt sprékend op mijn dochter!! erg leuk :-)

    ReplyDelete
  14. Ohh, dat aapje is echt heel leuk! Die zou ik zo graag maken voor de verjaardag van m'n vriend. Die is gek van aapjes :)

    ReplyDelete
  15. De draak is erg leuk, maar de babydraak is helemaal het einde! Eigenlijk zou ik ze het liefst combineren: een grote babydraak, met een kleine speelgoeddraak. Wel even een uitdaging om de juiste garens te vinden voor het verschil in grootte...

    Groetjes,

    Ilse

    ReplyDelete
  16. Ik vind de bunny in shorts errug leuk!

    ReplyDelete
  17. Die poes vind ik heel leuk! Heb er sinds kort ook 2 rondlopen hier:-)

    ReplyDelete
  18. I've been looking for a dragon pattern.... and that one is AWESOME! I would love to win it, but may just get it anyways! :) Thanks for the giveaway! ~Stephanie

    ReplyDelete
  19. Wat een mooie patroontjes, ik zou de vlinder ook wel graag willen maken ^^

    ReplyDelete
  20. Ik zou heel graag het draakje maken :o)

    ReplyDelete
  21. Ik ben absoluut fan van het draakje, maar wat zien ze er allemaal leuk uit!

    Groetjes
    Gaga

    ReplyDelete
  22. Geen twijfjel: het kattenpatroontje van de oranje kat!

    ReplyDelete
  23. Zeker weten de draak!! Die is heeel gaaf!

    ReplyDelete
  24. Mij lijkt t leuk om t draakje te winnen. Groetjes masha leijten

    ReplyDelete
  25. mijn dochtertje is helemaal gek van poesssss dus ik weet het wel

    ReplyDelete
  26. Het draakje, die is gewoon te schattig!

    ReplyDelete
  27. Wat een leuke patroontjes zijn het. Ik vind het aapje het leukst, dus stel dat ik zou winnen dan zou ik voor dat patroon gaan. Groetjes, Monique Vos

    ReplyDelete
  28. Wat een schattige patronen. Dat maakt het wel moeilijk om er eentje te kiezen
    maar dan ga ik toch voor de vlinder omdat ik denk dat mijn dochters die het leukst zouden vinden

    ReplyDelete
  29. Het konijn! Zonder twijffel. Ik ben veel patronen van konijntjes tegengekomen maar deze is toch wel super cute. Ik zou het combineren met stof bij zn oortjes bijvoorbeeld. Leuk zo'n giveaway!
    Groetjes Jessica
    www.troetelsenzo.blogspot.nl

    Ps er komen op mijn blog ook leuke nieuwe werkjes aan!

    ReplyDelete
  30. Oei, oei, dat is best moeilijk kiezen want ik vind ze alle vier leuk, trouwens... op haar site staan nog meer geweldige zoals de Bunny - Long-legged toy rabbit, maar als ik uit deze vier zou kiezen zou het de kat(er) worden!

    ReplyDelete
  31. Eigenlijk vind ik de alien wel heel grappig. Maar de vlinder is mijn topfavoriet. En ik zou dus ook heel graag meedoen voor de vlinder. Maar ik heb geen eigen blog en geen FB, dus kan ik niet liken....
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    ReplyDelete
  32. Pfoe! Wat een mogelijkheden! Maar ik denk dat ik toch voor de kat zou kiezen. Ik ben helaas allergisch geworden voor katten (1 van onze 2 katten is al het huis uit...) en zo'n gehaakte kat lijkt me héél geschikt om het gemis iets te verzachten ;)

    ReplyDelete
  33. Ze heeft inderdaad leuke patronen en ik ben zeeeer benieuwd naar jullie katje!!

    groetjes
    Angeline

    ReplyDelete
  34. Ze zijn allemaal leuk.....oef, dat zou nog best wel eens moeilijk kunnen worden mocht ik zo gelukkig zijn om te winnen. Maar eh...voor nu zou ik voor het aapje gaan!

    ReplyDelete
  35. The dragon and the bee are my favorites, so cute!

    ReplyDelete
  36. I <3 the little monkey! it's so adorable!

    ReplyDelete
  37. gaaf zijn ze zeg !!!! in dit geval doe ik mee voor JOJO - jolanda (de draak)

    liefs jenneke

    ReplyDelete
  38. Ze zijn inderdaad allemaal erg leuk! Ik ben een katten mens en zou dus het katje kiezen.

    ReplyDelete
  39. Wat een mooie patronen...Maar sommige patronen lijken wel veel op die van Lilleliis...

    ReplyDelete
  40. Mooi patronen heeft ze. De "long legged rabbit" is mijn favoriet. Ik vind zo'n bungelbeesten altijd zo gezellig.

    ReplyDelete
  41. Was niet zo heel moeilijk kiezen. Het patroon van het bijtje vind ik wel erg leuk. Past leuk bij mijn gastouderopvangbedrijfje want die heet "de bezige bijtjes". Kunnen mijn gastkindjes er leuk mee spelen als ik het bijtje ernaast zou hebben.

    Gr. Diane

    ReplyDelete
  42. Draak en poes mijn overduidelijke favorieten :)

    Groetjes Jolien

    ReplyDelete
  43. I love the little monkey! It would be my choice :)
    Katherine, NZ

    ReplyDelete
  44. oh jeetje wat een leukerds. Die draak zou ik zo wel willen maken voor dochter.

    ReplyDelete
  45. Oh kiezen is zo moeilijk met zoveel leuke patronen. Ik denk dat ik voor de draak zou van omdatvhet weer eens iets heel anders is. Ik heb je blog op colloquium gezet en meteen die van Kirsti ook. Wat kom je op deze manier toch met leuke nieuwe dingen in aanraking.

    ReplyDelete
  46. Mijn jongens zouden helemaal weg zijn van die draak!

    ReplyDelete
  47. Great offer, I would love the cat pattern it's so cute : ) Jules (crochetandsmile)

    ReplyDelete
  48. Goede morgen. Wat een leuke give away. Van de foto, op je site zou ik de kat wel willen maken, maar ik heb op haar site gekeken en daar vond ik haar insecten erg
    Euk. De bij vooral. Ze heeft ook patroontjes van bijtjes met een rateltje erin. Die zijn ook super.

    ReplyDelete
  49. Wat een leuke site van haar en mijn vermoeden wordt bevestigd, de vos is de nieuwe uil :) En ook hier is de draak favoriet, alhoewel de konijntjes en katten stuk voor stuk ook te lief zijn!

    ReplyDelete
  50. Helemaal leuk die patronen, zou vooral het draakje graag een keer willen maken.
    Gr. Vanessa

    ReplyDelete
  51. Moeilijk kiezen hoor: maar de keuze wordt toch het patroon van de kat. gr. Hennie

    ReplyDelete
  52. Ik ben helemaal weg van de bunny in shorts. Wat een ontzettend leuk blog is dat zeg.
    gr lisette

    ReplyDelete
  53. Wat een leuke linkjes allemaal (ik heb ze al bezocht ;-) ) én moeilijk kiezen! Ik ga voor de Bunny in shorts, zó leuk met die kleertjes en échte gehaakte knoop op z'n buik.

    ReplyDelete
  54. Wat een leuke beestjes! Ik denk dat ik voor aap zou gaan en hem zou maken voor mijn zusje die binnenkort gaat verhuizen naar haar nieuwe studenten woning.

    ReplyDelete
  55. De dino is super! Of bedoelde je eentje van bovenstaande foto? Ik vind ze allemaaal wel tof, maar het aapje het minst.

    ReplyDelete
  56. Wat een leuke givaway! Erg moeilijk kiezen hoor! De dino zou erg leuk zijn voor mijn kleine neefje, zijn 2e verjaardag komt eraan. Of zou hij de aap leuker vinden, hij is nu het meest gek op zijn aapu tuttel. ;) In ieder geval bedankt voor de kans!
    Groetjes,
    Larissa

    ReplyDelete
  57. oh mijn god wat een ontzettend leuke Give Away!
    Ik zou heeeeel graag het draakje winnen.. de grote.. Mijn oppaskindje is daar helemaal weg van en hij is binnenkort jarig. En mijn beste vriendin zou hem ook helemaal super vinden, dan kan ze hem op haar schouder vastmaken als we naar de Elf Fantasy Fair gaan en hij staat leuk in haar nieuwe huisje natuurlijk..
    Groetjes en succes met kiezen.

    ReplyDelete
  58. Wat weer een heerlijk, om hebberig van te worden, giva-away! Ik heb alle foto's van alle maaksels bekeken en er een bomvol hoofd aan inspiratie aan overgehouden, plus de hoop dat ik misschien het patroon van de muis mag winnen. Lief en stoer....I LIKE!!

    ReplyDelete
  59. Wat een leuke give away weer! En meteen weer een grote inspiratiebron erbij. Jeetje maar wel heeeeel moeilijk om een keuze te maken... Vlinder of draak.... Die springen er meteen uit voor mij.. Dan ga ik toch voor de draak, lekker stoer!

    Groetjes Imara

    ReplyDelete
  60. Met een zoon van 5 ga ik zeker voor de draak. Hij zit in zijn ridderperiode, loopt constant met helm en zwaard rond en is echt aandoenlijk om te zien.

    een draak zou dus niet misstaan om hem te vergezellen.

    ReplyDelete
  61. Oooh, dat konijntje in korte broek vind ik gaaf!!! Je zou bijna vergeten dat het herfst is! Zo zomers!!!

    ReplyDelete
  62. Wat een leuke giveaway! Inderdaad moeilijk kiezen, maar ik ga voor de vlinder. Het wordt vast een leuk cadeau voor ons nieuwste familieaanwinst, kleindochter nummertje 2.
    Groetjes, Viviane

    ReplyDelete
  63. I love both the Monkey and Frog. Thank you for this wonderful giveaway.

    ReplyDelete
  64. Wat lief dat de ontwerpster niet één, maar zelfs drie patronen weggeeft én dat jij haar in zonnetje zet.
    De meisjes om mij heen lopen graag met een knuffel rond. Zij zijn weg van het konijn met lange oren en een vest.
    Dus hoop ik dat patroon te winnen.
    Het wordt dan gelijk mijn bijdrage aan de actie: ieder kindje een cadeautje met Sinterklaas of kerst.

    Fijne dag, Margaret

    ReplyDelete
  65. Gaaff! Ik vind Butterfly super leuk, die kun je geweldig in allerlei kleuren maken.
    groetjes,
    juf Leej

    ReplyDelete
  66. Ik doe heel graag mee! Patroontjes zijn super leuk! Ik denk nog even na want kiezen is moeilijk!!!

    ReplyDelete
  67. Wat leuk
    De bunny met shorts is geweldig
    Zus

    ReplyDelete
  68. Wat een leuke beesten!Ik doe graag mee met deze give away. Ik zou gaan voor de aap of de draak. Ik wacht zaterdag af......

    groetjes
    Annemiek Westra

    ReplyDelete
  69. All so lovely, think the cat is super thou!

    ReplyDelete
  70. De draak of de Aap vind ze eigenlijk allemaal mooi! Doe daarom ook graag mee!

    ReplyDelete
  71. Ow wat zijn ze leuk!!!!
    Hoe langer je kijkt hoe moeilijker de keuze wordt.
    Maar mijn favoriet is toch de Butterfly - Long-legged insect
    Ik doe graag mee met deze give-away.

    ReplyDelete
  72. I think I would like the Dragon to. I've already made a cat that was from the book "Hello my name is Amineko" and it came out great. You should check it out. They are really cute and you could use the same colors of your cat if you wish. Looking forward to see your blog about you new family member. -^ ^-

    ReplyDelete
  73. Wow! Ik was echt net op zoek naar een leuke en lieve draak om te maken voor mijn zoontje. Die zijn er niet zoveel. Deze ziet er geweldig uit!

    ReplyDelete
  74. Hallo Annemarie, ik zou graag het patroon van het aapje willen winnen, hij lijkt namelijk erg op het aapje dat ik 35 jaar geleden voor mijn oudste dochter heb gehaakt. Helaas is die aap en het patroon verdwenen. Als verrassing kan ik dan een nieuwe voor haar maken. Groetjes,
    Anna

    ReplyDelete
  75. Wat een super leuke patronen. Als ik zou winnen zou ik het alian patroontje kiezen.

    ReplyDelete
  76. Graag waag ik mijn kans bij deze give-away ! Als ik zou winnen dan is de vlinder mijn favoriet.

    ReplyDelete
  77. Mijn zieke dochtertje naast me wil de 'dwaak', de grote draak dus .... Zal ze zich vast beter gaan voelen ...

    ReplyDelete
  78. Wat een leuke patronen, haar blog gaat zeker in mijn Bloglovin' lijst! En mocht ik een van de gelukkige winnaars zijn dan ga ik voor de lieve long-legged bunny, ik zie mijn nichtje deze al helemaal met zich mee slepen aan die lange oren ;-)

    ReplyDelete
  79. Ik wil alles haken, al zal ik moeten kiezen voor het minst moeilijke. Wat zijn ze mooi!

    ReplyDelete
  80. This is so great! I've been your follower through bloglovin that's how I found out about your giveaway, I would definitely love PATTERN: Amigurumi bunny with floppy ears - Cute sitting rabbit - Baby girl gift - Crochet photo tutorial - EN-017 thanks so much for such a generous offer :)

    ReplyDelete
  81. Wat een mooie patroontjes! Moeilijk om te kiezen. Gelukkig heb ik hulp. Mijn zoon gaat voor de draak. Nu duimen maar!

    Groetjes Tamara

    ReplyDelete
  82. Met al dat moois is het moeilijk kiezen. Maar ik ga toch voor de bunny in shorts uit haar shop.

    ReplyDelete
  83. Ooow geweldig !! Als ik er geen win ga ik zeker een paar bestellen! ;-) Bedankt voor deze geweldige links....
    Ik zou meteen zonder twijfel kiezen voor Rattle Baby Dragon, geweldig voor ons baby meisje wat in Januari verwacht wordt.

    Liefs Priscilla

    ReplyDelete
  84. Wow, die zijn echt leuk. Ik kan erg moeilijk kiezen tussen al die leuke patronen. De kikker, de vlinder en de aliens springen er voor mij uit. Ik denk dat mijn favoriet de aliens zijn vanwege de kleuren. Die zou ik best willen winnen.

    ReplyDelete
  85. Prachtige patronen staan er tussen, maar mijn voorkeur gaat uit naar de vlinder!

    ReplyDelete
  86. Tof dat ze een giveaway doet via jouw blog !
    Altijd een beetje moeilijk kiezen met zoveel leuke patroontjes, maar ik ga voor het babydraakje.

    Groetjes van An

    ReplyDelete
  87. wauw wat een leuke weer! Ik zou voor de dino gaan.

    groeten renske

    ReplyDelete
  88. I love her dragon, monkey and bunny patterns! Too many cute ones to choose :)

    ReplyDelete