Tuesday, February 2, 2010

Een lichtje



Projecten die wat langer duren - zoals een poef of een vloerkleed - zijn leuk, maar soms is het nog leuker om iets te maken wat snel klaar is. Dit waxinelichtjeshoudertje maakte ik afgelopen weekend in een uurtje met Hoooked Zpagetti.

Projects that take some time to make are fun, but sometimes I'd love to make something that's done in just a few minutes. This candle holder cozy for instance. I made it within an hour last weekend with Hoooked Zpagetti.

5 comments:

  1. hij is leuk.
    Ik heb het zelfde probleem hoor. Ik ben met een dino bezig maar had daar gisteren ook even geen zin in dus maar even snel wat anders gemaakt.
    liefs esther

    ReplyDelete
  2. Deze vind ik echt super leuk!!!ik neem aan dat je er nog een glaze houdertje in hebt zitten!?

    ReplyDelete
  3. Hoi!

    Klopt, er zit een glazen houder van de Ikea in.

    Groetjes,
    Annemarie

    ReplyDelete
  4. Ik wil zelf graag wat bakjes van Zpagetti haken met vasten....(en evt wat textielverharder), maar zou graag de rand net zoals bij dit bakje afhaken... tips hoe? of heb je een patroon hiervan?
    Alvast bedankt.

    Groetjes

    ReplyDelete
  5. Hoi! Ik heb er helaas geen patroon van en het is alweer een tijdje geleden dat ik 'm haakte. Er zit een glazen waxinelichtjeshouder van Ikea in. Volgens mij heb ik het hele bakje met vasten omhaakt. Ik weet in elk geval zeker dat ik bij de rand geen andere steken heb gebruikt dan de rest van het bakje. Hopelijk kun je hier wat mee!
    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete